czwartek, 21 marca 2019

Shabby Chic po Letikowemu - Tutorial!

Cześć!
Moja miłość do mediów DecoArt rozpoczęła się już jakiś czas temu. Pierwsze zauroczenie padło na fluidy, potem odkryłam również inne przyjemności w postaci past pękających. Aktualnie zachwycam się farbkami Extreme Sheen.
Chyba nie muszę pisać jak bardzo się cieszę, że mogę być tutaj gościnnie? Jest to dla mnie ogromna przyjemność! To co? Zaczynamy, zapraszam na moja pierwszą inspirację z tutorialem



O tym co i jak można posłuchać i zobaczyć na filmie. Serdecznie zapraszam!



I trochę zbliżeń samej pracy:







Bardzo dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia! 

Olga

Użyłam:
Fluid Acrylics: Burt Sienna, Quinacridone Red, English Red Oxide,
Extreme Sheen: Champagne Gold, Copper
Crackle Paint

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz