środa, 13 marca 2019

Shabby Chic na Drewnianym Owalu- Reniferove

Witajcie ! Dzisiejsza inspiracja to kolejna pozycja na liście rzeczy do zrobienia spoza strefy komfortu, a mianowicie stworzyć coś w stylu Shabby Chic. Zwykle przy takich projektach najtrudniejsze dla mnie jest określenie palety kolorów, jednak tym razem byłam zdecydowana na brzoskwiniowy i oliwkową zieleń. Jeśli chodzi o elementy mojej kompozycji to jest to okienko postarzane farbami, róże papierowe i odbitki stempli, papier i multum koronek powciskanych między warstwy. Są tu jacyś znawcy tematu ? Wyszło Shabby czy czegoś brakuje ? Dajcie znać w komentarzu !









Tradycyjnie zapraszam was na tutorial gdzie krok po kroku zobaczycie jak powstawała moja praca



Tutaj znajdziecie listę składników:



1 komentarz:

  1. Absolutnie żaden ze mnie ekspert, ale uważam, że wyszło rewelacyjnie. Oczywiście w 100% w stylu shabby chic. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń