wtorek, 26 marca 2019

Fluidy jako akwarelki?

Witajcie. W moim wpisie w stylu vintage użyłam dzisiaj fluidów z DecoArt mocno rozrobionych z wodą, dzięki czemu pozwoliły mi na efekt akwarelek na papierze akwarelowym. Wystarczy dodać dużo wody, a fluidy nabierają właściwości akwareli, co jest zabawne i można sobie z nimi popróbować nawet kolorowania stempli.
Moja strona jest zagruntowana bardzo cieniutka warstwą białego gesso, nie chciałam zasłaniać struktury papieru akwarelowego grubą szpachlą medium, dlatego rozprowadziłam gesso niczym mgiełkę po powierzchni. Następnie naniosłam przez szablon z motywem liści i kwiatów, który ma dosyć spore wzory, pastę pękającą białą. Użyłam dużego wzoru maski, aby dobrze było widać spękania. Pasta pękająca w połączeniu z drobnymi wzorami szablonu jest zdecydowanie mniej widoczna. 
Pasta pękająca z DecoArt ma dwie bardzo istotne dla mnie zalety, nie pleśnieje oraz możecie ją delikatnie podsuszać nagrzewnicą czy też suszarką. Nie wszystkie spękacze można suszyć.. Pamiętajcie tylko, co powtarzam jak przepowiednię :) - trzymajcie strumień powietrza dosyć daleko.


Media DecoArt posiadają w składzie składniki antypleśniowe, co dla mnie jest bardzo istotne. Nie lubię gdy preparaty po otwarciu zarastają po 2 tygodniach pleśnią, która w zasadzie jest normalnym procesem zachodzącym w przyrodzie :), ale wolę jej nie uprawiać w farbach czy mediach. To jest ogromna zaleta produktów DecoArt. Zawsze mogą Wam zdecydowanie dłużej posłużyć...








Uzyłam:
crackle paste-biała
białe gesso
Acrylic Fluid-Burnt Umber
Acrylic Fluid-Phthalo Tuquoise
Acrylic Fluid - White
Matte Medium
trybiki plastikowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz