poniedziałek, 25 marca 2019

Mediowa Kanwa Jej Wysokość Królowa-Reniferove

Dzisiejsza praca to prezent urodzinowy dla pewnej wyjątkowej Damy, która jest fanką zespołu Queen. Powstała więc okrągła kanwa z wokalistą zespołu, którego nikomu nie muszę przedstawiać. Długo zastanawiałam się jak ugryźć temat. Wybrałam bardzo charakterystyczne zdjęcie przedstawiającego Freddie’go w królewskiej koronie. Jako dodatki wykorzystałam odlewy gwiazd i koron, które idealnie wpasowały się w zdjęcie. Zdecydowałam się na bardzo szalone (jak dla mnie) kolory, a zainspirowała mnie bardzo charakterystyczna żółta kurtka wokalisty i kolor królów czyli czerwień. Do tła wykorzystałam fluid w kolorze Primary Yellow oraz farbę akrylową w kolorze Tuscan Red. Freddie zasługiwał na to by błyszczeć, wiec elementy podkresliłam farbą Extreme Sheen w kolorze Vintage Brass która ma bardzo bogaty odcień złota. Cały proces możecie zobaczyć na filmie który dla Was przygotowałam.










Wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz