niedziela, 17 marca 2019

Generał Quentin - Kasia Wężyk

"Na początku Bóg stworzył człowieka, ale widząc go tak słabym, dał mu psa"
 - Alfons Toussenel

 Często nie zdajemy sobie sprawy, ile do naszego życia wnoszą zwierzęta, jednak ukochany pies, mruczący na kolanach kot, czy nawet pływające w akwarium rybki – każde z nich daje człowiekowi coś dobrego, ubogaca życie, czyni je piękniejszym i zdrowszym. W dzisiejszej odsłonie miłości do zwierząt nadający ton mops. Oprawa jak w przypadku kociej arystokracji, również bogata i podkreślająca osobę psa.



1.Medalion sklejkowy za gessowałam na biało, a następnie nakleiłam serwetkę przy pomocy kleju Decoupage. 
2. Po zabezpieczeniu serwetki klejem przez szablon ozdobiłam medalion masą pękająca. Kolejny raz zabezpieczyłam klejem, gdy masa wyschła i spękała.



3. Szablonowe elementy wycieniowałam fluidami w kolorze Burnt Umber oraz Burnt Sienna a następnie farbami Dazzling metallics Emperor's Gold i Copper.
4. Ramkę medalionu okleiłam wyciskami z masy samoutwardzalnej. Gdy wyschła pomalowałam fluidem w kolorze Burnt Umber. Po wyschnięciu metodą suchego pędzla nałożyłam Dazzling metallics w kolorach Emperor's Gold oraz Copper


5. Na medalionie z serwetką postać psa zabezpieczyłam lakierem matowym Duraclear. Nakleiłam ramkę z wyciskami. Brzegi medalionu, przy ramce ozdobiłam miką naturalna w kolorze złotym oraz brokatem.
6. By wydobyć blask farb Dazzling metallics oraz miki i brokatu pozostałą część zabezpieczyłam lakierem Duraclear połysk. W ten sposób powstał  wizualny efekt trójwymiarowy.




Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu Generalicki medalion. Pozdrawiam was i  do zobaczenia




2 komentarze: